Monday 15 May 2017

Dnars Hautpflege Bagus Ke Forex


Saya tau..mesti ramai yg keliru knmcm mana ni..nk guna lg ke x dnars Hautpflege ni .. kkm dh keluarkan Anweisung .. tapi pihak dnars pn ada bukti yg mgatakan produk dnars mmg bebas bahan terlarang .. Jom kita analisa sama2. 1) Keluar-Anweisung dkt laman web kkm..dnars dgn nein NOT sekian2. Mengandungi hidtoquinone..sejenis racun berjadual 2) pengguna panik..masing2 tanya dkt Verkäufer masing2. Yg beli dkt kedai ..lg panik..sbb xtau nk tanya dgn sapa..hehe. 3) bagi kami Verkäufer dnars yg bdaftar..kami dh dpt Hinweis dr hq pkara ni akan jadi sbb Kami dpt laporan mmg dh byk produk dnars yg x ori di pasaran .. 4) Hari jumaat tu. Aussage kkm kelura dkt Papier Metro. Semakin viralen dnars mgandungi bahan terlarang .. 5) hq erklären dkt semana Verkäufer berdaftar apa sbnrnya yg jadi. Dan info tu lah yg kami teilen dgn semua kunde .. - terdapat produk tiruan dnars di pasaran ..dh nama pn tiruan..habis semua diorang kopie .. stermasuklah keine nicht .. - tp diorang silap schritt sikit..sbb hasilkan verpackung yg Ada kotak utk krim kuneng n Goldfundament (yg ori xde pn kotak2) - kkm hy jalan kan tugas..bila dh ada org report..kkm jalankn ujian dan dapati dnars dgn nein NICHT sekian2 mgndungi bhn terlarang. - tp HQ dnars xpuas hati..diorang hntr sampel dnars yg ori dgn nein NICHT YG SAMA ke Majlis Racun Nasional..kptsnnya..LESEN .. bebas hidroquinone .. - ats nasihat, dnars telah menukar Nicht krim kuneng dan gold Stiftung ke NICHT Yg baru. 6) lebih kurang mcm tu lah kronologinya .. Skarang ni xsmestinya nicht nein yg sblm ni tu dnars yg x ori ye kwn2. Ada yg ori .. 7) tapi..utk tidak mgelirukan pengguna hq akan menukarkan semua gelb creme n gold grundlage dnars dgn nein nicht yg baru .. Ok..dh faham lebih krg..apa yg jadi Folgen instinc..klu rasa masih Ada dnars di hati. Sbb guna sblm ni..ok je..xde mslh..steruskan lah guna dnars .. Tapi..klu rasa cukuplah smpai disini. Xpela..mgkn smpai sini je jodoh unda dgn dnars skincare..Produk kecantikan untuk muka ni baru je aku pakai dalam 3 minggu. Sebelum ni pakai SF Schönheit tapi sebab aku cepat bosan, aku tukar ke Dnars pulak. Sf dulu aku pakai dalam setahun la jgk .. memuaskan cuma dah lama-lama jadi bosan. Lagi satu sebab dia lagi murah dari SF..kalau SF gesetzt dah RM100 dan ada 3 barang-sabun, krim malam dan krim siang. Set Versuch Dnars Rm52 je. Murahkan tahan jugak sebulan tau .. sabun dan krim siang tahan aku rasa dua bulan. Memang jimat yakmat. Ada dua set untuk penjagger muka ni-set jeragat dan satu set untuk kulit sensitif. Ni la kotak Versuchspaket dia..RM52 hengget. Murah dari SF. Ok, walaupun produk Dnars ni kata boleh cerah wajah 7 hari, ko perkaya ke mungkin boleh untuk orang yang halusnya kulit mu sehalus sutera cina tapi untuk kulit buaya yang tebal macam aku ni..amik masa lebih dari 7 hari jugak. Tapi kesannya dapat Dilihat dalam masa 3 minggu..ramai orang tegur muka aku berseri gituu. Aku guna gesetzt jeragat, dan masa mula guna muka jadi perit sikit. Kemudian gesetzt ni termasuk untuk resdung dan mula guna tu hidung aku selalu la keluarkan hingus tu banyak dari biasa. Tapi kesannya lepas tu, tanda hitam tepi hüfte aku dah beransur cerah. Tapi kena erinnern gak, resdung aku ni Taklah teruk sangat. Set Dnars Versuchs-Packung ada 4 barang-sabun jeragat, sabun kolagen, krim siang (mcm Stiftung teksturnya) dan krim malam (Warna kuning dan cepat habis). Krim adalah seberat 6gm von sabun tu sabun beras berwarna putih. Mulakan dengan sabun jeragat dulu, dah abis baru guna sabun kolagen. Cuma krim malam tu cepat abis dan beli la individuelle nanti (harga RM24 utk 6gm). Yang penting kata kawan-kawan yang turut gunakan Dnars dan muka dah jadi segebu ala Nicole Kidman, jangan tinggal krim malam. Tu paling penting. Nak hatil terbaik pakai toner, tapi kena beli asing-so aku tak beli Wortspiel. Lagalada kaatu kata kaat sangat dan muka rasa terbakar. Kalau jadi camtu, hentikan penggunaan. Cara guna-pagi basuh muka dengan sabun beras tu, dann sapu krim siang. Untuk malam, basuh muka dengan sabun dan sapu krim malam. Tu je, senang dan mudah. Gesamt-Dnars untuk aku sangat berkesan. Muka aku yang teruk berparut lepas eksiden (parut besar macam Pflaster kat muka dan lebam) pun dah beransur hilang. Aku rasa tak sia-sia aku tukar dari produk SF ke Dnars. Memang berkesan - Nicht ausgefüllt - Mula pakai muka rasa pedih sikit. Tahu gak sih kalian parade busana Indonesien Fashion Week 2015 Parade Busana Yang Didatangi oleh Fräulein Indonesien 2015 dan Runner Nach oben nya - Maria Harfanti amp Savina Wibowo - ini adalah tamu spesial dimana mereka datang untuk blusukan selfie lho. Hebatnya Sariayu Martha Tilaar sebagai offiziellen make up als haar tun parade busana ini adalah mereka merias 1.100 vorbildliches untuk IFW 2015 lho. Mmg mula2 pakai mngelupas ea dan sabun tu mmg pedih ke S ie pakai setahun lebih mmg ohsem saya pakai dnars nie. Tapi warna tangan taksama dengan warna muke. Muke jadi putih. Tapi tangan mcmmane nak nagi putih jugak ye

No comments:

Post a Comment